Veelgestelde vragen - Betaling en levering

Ik heb geen factuur via email ontvangen, wat nu?

De automatisch via e-mail verzonden orderbevestiging is tevens de factuur van uw bestelling. De betaalgegevens staan onderin de verzonden e-mail. Het komt helaas wel eens voor dat een internetprovider de automatisch verzonden bevestiging/factuur weigert en u hierdoor niet de email ontvangt. U kunt op onze website rechts onderin de pagina inloggen en via uw klantgegevens alsnog de factuur bekijken en printen. Tevens wordt de factuur met het pakket verzonden. U ontvangt dus binnen enkele dagen de factuur via post. Uiteraard kunt u ook contact opnemen, waarna wij de factuur nog eens via email kunnen versturen. Het is tevens mogelijk op uw orderoverzicht de betaling te wijzigen van factuur naar bijvoorbeeld iDeal of Paypal. U kunt vervolgens via dezelfde pagina de betaling uitvoeren.

Kan ik met mijn creditcard betalen?

Het is niet mogelijk om met uw creditcard te betalen.

Kan ik onder rembours bestellen?

Het is niet mogelijk om onder rembours een bestelling te plaatsen.

Ik heb gekozen voor betaling via iDeal, maar de betaling is misgegaan, wat nu?

Wanneer u inlogt op onze website (via de knop onderin de pagina). Kunt u een overzicht van uw bestelling bekijken. U kunt hier alsnog via iDeal de betaling verzorgen. Mocht, om wat voor reden dan ook, het niet lukken te betalen via iDeal, staat in de orderbevestiging onze rekeninggegevens en kunt u de betaling alsnog via telebankieren verzorgen. U kunt uw order via onze website bekijken via deze link. Dit kan ook door te klikken op uw ordernummer in de via e-mail verzonden orderbevestiging.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Na het plaatsen van een bestelling krijgt u de mogelijkheid de bestelling via iDeal, Paypal of factuur te betalen. Wanneer u kiest voor iDeal, kunt u direct via Internetbankieren het bedrag betalen. De keuze Paypal verwijst u door naar de Paypal betaalpagina. Wanneer u kiest voor betalen via factuur ontvangt u direct na het verzenden van uw bestelling een bevestiging en factuur via e-mail. De factuur is tevens na het inloggen op onze website te bekijken.

Mocht u een vergissing hebben gemaakt en gekozen hebben voor het betalen via factuur, maar via iDeal willen betalen, dan kunt u de betaalwijze wijzigen door te klikken op uw ordernummer in uw orderbevestiging of te klikken op deze link. U komt vervolgens op uw orderbevestiging op onze website waar u de betaalwijze kunt wijzigen.

Ik heb gekozen voor betaling met factuur, wordt mijn bestelling dan ook direct verzonden?

Wanneer uw boeking op werkdagen voor 13:00 uur geplaatst is, wordt deze dezelfde dag verzonden. Ook wanneer u heeft gekozen voor het betalen via factuur *. U ontvangt een factuur bij uw bestelling. Bestellingen na 13:00 uur worden de eerstvolgende werkdag verzonden. Heeft u haast met uw bestelling? Neemt u gerust telefonisch contact met ons op, wellicht dat uw bestelling ook na 13:00 uur verwerkt kan worden.

* Bij een orderbedrag van meer dan € 175,00 inclusief missie of een bestelling met enkel accessoires, wordt de bestelling verzonden na ontvangst van de betaling. Wanneer u een bestelling plaatst waarbij de missie binnen 7 dagen zal plaatsvinden, wordt de bestelling tevens verzonden na ontvangst van de betaling.

Betaal ik verzendkosten?

Voor een zending binnen Nederland worden € 3,95 verzendkosten in rekening gebracht.

Voor een zending naar België betaalt u de PostNL verzendkosten van € 11,95.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen die wij op werkdagen voor 13:00 uur ontvangen, worden dezelfde dag verzonden. Mocht u haast hebben met uw bestelling en het is na 13:00 uur, neemt u dan even telefonisch contact met ons op (Tel: 088-4080804), het is mogelijk dat uw bestelling alsnog verwerkt kan worden.

Bestellingen worden via PostNL verzonden. Over het algemeen heeft u binnen twee werkdagen uw bestelling in huis.

Kan ik mijn bestelling kosteloos annuleren conform de wet koop op afstand?

Wij zijn geen reguliere webshop. Onderdelen van onze feestjes worden op maat gemaakt voor uw kinderfeestje. Daarom kan het kosteloos annuleren van de bestelling alleen wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan.

  • Een bestelling die op werkdagen voor 13:00 uur geplaatst is, kan dezelfde werkdag voor 15:00 uur kosteloos geannuleerd worden.
  • Een bestelling die op werkdagen na 13:00 uur geplaatst is, kan de volgende werkdag voor 15:00 uur kosteloos geannuleerd worden.
  • Een bestelling die buiten werkdagen geplaatst is, kan de eerstvolgende werkdag voor 15:00 uur kosteloos geannuleerd worden.

Aangezien uw bestelling bestaat uit op maat gemaakt materiaal dat alleen voor uw kinderfeestje geschikt is, is de wet koop op afstand niet volledig van toepassing. Voor het annuleren van het kinderfeestje worden deze kosten bij u in rekening gebracht. Voor bestellingen die later dan hierboven worden geannuleerd worden daarom de volgende kosten in rekening gebracht:

Inhoud bestelling
Annulering algemeen € 3,65 Wanneer uitnodigingen zijn verzonden € 7,95 Wanneer dossier is verzonden € 9,65 Wanneer uitnodigingen en dossier zijn verzonden € 17,60

Het restantbedrag van de bestelling wordt overgemaakt aan de klant indien het volledige pakket ongeopend en onbeschadigd retour wordt ontvangen. Het alleen ongeopend en onbeschadigd retour kunnen zenden is van toepassing op onze producten, aangezien de onderdelen in het dossier gekopieerd kunnen worden en derhalve kunnen deze alleen geretourneerd worden in originele verpakking. Wanneer onderdelen in het pakket beschadigd zijn of ontbreken, worden deze onderdelen bij u in rekening gebracht.

Bij spellen voor grote groepen, worden aanvullende administratiekosten in rekening gebracht voor de aanvullende verzonden materialen. Dit verschilt per gekozen missie.

Wanneer een bestelling zeven dagen voor de besproken speeldatum niet is betaald, kan de geplande missie niet doorgaan. De klant is hierbij de annuleringskosten van € 17,60 verschuldigd, wanneer het dossier onbeschadigd en volledig wordt geretourneerd. Indien het materiaal niet onbeschadigd en volledig wordt geretourneerd, is de klant het volledige aankoopbedrag verschuldigd.

Zijn er aanvullende kosten voor het bestellen vanuit het buitenland?

Wanneer wij het missiepakket via reguliere post versturen, brengen wij de reguliere PostNL verzendkosten in rekening. Houdt u rekening met een langere verzendtermijn.

Bij het boeken van een missie buiten Nederland en België, kunnen er tevens aanvullende telefoonkosten in rekening gebracht worden. Neemt u hiervoor altijd eerst even telefonisch contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik een kinderfeestje vanuit het buitenland bestellen?

U kunt inderdaad een kinderfeestje vanuit het buitenland bestellen. U kunt de boeking op de gebruikelijke manier, via onze website plaatsen.

Is een spoed bestelling vanuit België mogelijk?

Voor het versturen van een spoedzending brengen wij alleen de kosten van PostNL voor het versturen van de spoedzending bij u in rekening. De kosten voor de PostNL spoedservice naar België bedragen € 32,95.

Aangezien een boeking op werkdagen voor 13:00 uur bij ons moet zijn ontvangen om dezelfde dag verwerkt te kunnen worden, is het noodzakelijk dat u altijd even telefonisch contact opneemt, wanneer u een spoedbestelling wenst te plaatsen. Wij kunnen dan telefonisch met u bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Wat zijn de kosten voor een spoedzending?

Voor het versturen van een spoedzending brengen wij alleen de kosten van PostNL in rekening. De kosten voor de PostNL spoedservice voor de volgende werkdag voor 12:00 uur bedragen € 24,45 in Nederland en € 32,95 voor België.

Kan ik een kinderfeestje met spoed bestellen?

Voor het versturen van een spoedzending brengen wij alleen de kosten van PostNL in rekening. De kosten voor de PostNL spoedservice voor de volgende werkdag voor 12:00 uur bedragen € 24,45 in Nederland en € 32,95 voor België.

Aangezien een boeking op werkdagen voor 13:00 uur bij ons moet zijn ontvangen om dezelfde dag verwerkt te kunnen worden, is het noodzakelijk dat u altijd even telefonisch contact opneemt, wanneer u een spoedbestelling wenst te plaatsen. Wij kunnen dan telefonisch met u bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Een bestelling met spoed op zaterdag leveren is helaas niet mogelijk. Deze service wordt door PostNL niet meer aangeboden.

Ik heb nog niet betaald en het feestje is al op korte termijn, wat nu?

Het geboekte feestje dient 7 dagen voor de geplande datum betaald te zijn. Wanneer wij 7 dagen voor de geplande datum nog geen betaling hebben ontvangen, ontvangt u van ons een herinnering. Wanneer wij de dag voor het geplande feestje nog geen betaling hebben ontvangen, kan het feestje helaas niet doorgaan. De rekening informatie staat op de email bevestiging.

Wanneer u gekozen heeft voor het betalen via factuur, wordt ook de factuur met het missiepakket verzonden. Mocht u de factuur niet meer hebben, kunt u onderin de pagina inloggen en het overzicht van uw bestelling bekijken.

Wanneer ontvang ik het missiepakket?

Boekingen die op werkdagen voor 13:00 uur zijn ontvangen worden dezelfde dag verwerkt en verzonden.

Wanneer u in een boeking aangeeft dat u het missiepakket, bijvoorbeeld in verband met de weersomstandigheden, nog niet wenst te ontvangen, kunt u ons uiterlijk vijf werkdagen voor de geplande missie informeren welke missie u wenst te ontvangen. Wij zorgen er vervolgens voor dat het missiepakket zo spoedig mogelijk wordt verzonden. Houdt u altijd rekening met de verzendtermijn zodat u het missiepakket voor de geplande datum in huis kunt hebben.

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?

Voor een zending binnen Nederland worden € 3,95 verzendkosten in rekening gebracht.

Voor een zending naar België betaalt u de PostNL verzendkosten van € 11,95.

Wanneer ontvang ik de uitnodigingen?

Wanneer u bij het boeken van de missie heeft gekozen om uitnodigingen te ontvangen, worden deze na ontvangst van uw boeking op werkdagen voor 13:00 uur dezelfde dag verzonden.

Wanneer u heeft aangegeven ook het missiedossier direct te willen ontvangen, wordt deze met de uitnodigingen direct verzonden.




Live begeleiding

Tijdens het feestje hebben de kinderen live contact met een geheim agent. Dit kan zowel via telefoon als via e-mail.

Lees meer

iPad geschikt

Onze feestjes voor buiten zijn ook geschikt voor een iPad. Dus een buitenmissie kan echt volledig buiten plaatsvinden.

Lees meer

Binnen of buiten

De binnenfeestjes zijn net zo spannend als buiten. Ook bij een binnenmissie kunt u een buitenmoment plannen en extra agent inzetten.

Lees meer

Login Form